tiistai 7. helmikuuta 2012

Don't tell madam, but...

Älä kerro pomolle, mutta... Niin alkaa välillä taloudenhoitajattaren Kumarin jutut. Kumari tykkää vähän juoruilla, mutta luulenpa että se on vain merkki siitä että hän luottaa ja pitää minusta. Kumari työskenteli tässä talossa jo edellisen aupairin aikaan, joten hän jonkin verran vertailee meitä. Minä olen kuulemma kiva, kun juttelen Kumarin kanssa kun taas edellinen ei sitä tehnyt. Minä myös autan kotitöissä ja pidän huoneeni siistissä kunnossa toisin kuin edeltäjäni.

Edellinen aupairi lähti täältä aiottua aiemmin. F:n mukaan koti-ikävän takia, mutta Kumari se kuiskutteli että siihen liittyy jotain muutakin. Täällä asui vielä muutama kuukausi sitten F:n miesystävä, mutta heille tuli riitaisa ero. Tässähän voisi yhdistellä asioita toisiinsa, mutta yritän olla tekemättä sitä.

Yksi kuuma päivä viilentelin oloani uima-altaassa, kun huomasin että altaan pohjassa on muutamia lasinsiruja. Kysyin Kumarilta miksi altaassa on lasia ja hän vannotti minua etten ikinä kysy pomolta asiasta jos hän kertoo minulle sirujen alkuperän. F:n ja miesystävän välille oli kuulemma kehittynyt niin paha riita, että ikkuna altaan vierestä oli särkynyt.

Oikeastaan harmittaa, että Kumari kertoilee minulle tällaisia juttuja. Ne vaikuttavat siihen minkälainen kuva ihmisistä mieleeni piirtyy. Minulla on vähän liian vilkas mielikuvitus näiden juorujen pyörittelyyn :D Kaikilla ihmisillä on menneisyytensä ja kaikki muistot eivät ole mukavia. Mukavaa on kuitenkin se, että Kumari pitää minusta ja että voin helpottaa hänen taakkaansa. Palvelusväkeä (kauhea nimitys) ystävällisesti kohtelevat ihmiset ovat täällä harvassa ja on ilo olla sellainen harvinaisuus!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti