tiistai 29. toukokuuta 2012

Pullon kirous

Voihan pulloposti.... Viimeksi kun kirjoittelin tästä löydöstäni, olin niin innoissani ja tohkeissani löydöstä. Noh, se ei ilmeisesti sitten ollutkaan kovin hyvä juttu löytää sitä. Ensinnäkin viime viikon keskiviikkona otin pullon mukaan pubivisaan siinä toivossa, että bongaan jonkun joka voisi kääntää viestin. Samaan joukkueeseen sattui tulemaan sitten egyptiläinen M, jolle pullon näytin. M tarkasteli viestiä, muttei osannut sanoa varmaksi mikä se on. Sanoi vaan, että sai inhottavan kylmät väreet ja epäilee sen liittyvän jotenkin mustaan magiaan. 
Seuraavaksi kohtasin srilankalaisen ystäväni A:n, jonka reaktio pulloon oli "OMG Sanna, why do you have that? Throw it a way! I hope you didn't open it?". A ei suostunut edes koskemaan pulloon. Hänen mukaansa ihmisillä on tapana karkoittaa kirouksia ja huonoa onnea pullopostin muodossa. Jos jonkun kodissa on asiat huonosti, joku sairastaa... kirous siirretään pulloon ja pullo heitetään pois. Jos joku avaa pullon viestin, saa hän seuraavaksi kiroukset osakseen. Tästähän seurasi A:lta suora analyysi siihen, että minä olin ollut kipeänä koska avasin pullon (olin alkuviikon kuumeessa ja flunssassa).
Päivä pari myöhemmin meidän Kumari näki pullon huoneessani siivotessaan. Kumari syöksyi minun luokse tivaamaan, että miksi ihmeessä minulla se oli "Sanna this is very bad! You throw it away! I'm very afraid for you.". Kumarin mukaan pulloissa on joskus kuolleiden sieluja ja sielut voivat jäädä kummittelemaan pullon löytäjälle. Onko pikkaisen taikauskoisia nämä srilankalaiset? Myönnyin sitten heittämään aarteeni pois... jouduin sulkemaan sen roskapussiin (koska kukaan muu ei uskaltanut koskea siihen) ja antamaan sitten allaspojan hävitettäväksi. 
Ei siis ikinä ehtinyt selvitä mitä pullopostin viesti todella piti sisällään. Kaikki ovat suuresti helpottuneita, että heitin sen pois. Minä olen vain ihmeissäni vieläkin, miten voimakkaasti ihmiset siihen reagoivat. Harmitti myös heittää hieno aarteeni pois, mutta en minä kyllä mitään huonon onnen talismaaniakaan halua mukanani kantaa :D



Tiger poikien leluna. 



S:n koulumatkan varrelle ilmestyi tämmöinen iso pahvipresidentti. Pikkaisen säikäytti, kun ensimmäisen kerran ajoin ohi. 



Söpö nimi koululla :) Ajan tämän kyltin ohi päivittäin ja se alkaa aina hymyilyttää. 
Oli sitten pakko pysähtyä ottamaan kuva siitä.

Huomasin muuten tuossa yksi päivä ajaessani, että olen alkanut ajaa toinen käsi ohjaten ja toinen käsi valmiina torven päällä.... ja väläyttelen valoja urpoille kuskeille :D Kamalaa, minusta on tullut samanlainen hullu kuski kuin paikallisista!! Viime yönä näin painajaista, että ajoin autoa Suomessa ja siitä ei tullut yhtään mitään. Ou nou.



P.S. 
Kuka ajatteli otsikon perusteella tekstin sisältävän asiaa alkoholista? ;D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti